Povjerenstvo za reklamacije potrošača
Povjerenstvo za reklamacije potrošača
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, unutar Komunalnog trgovačkog društva IVANJ d.o.o. osnovano je Povjerenstvo za reklamacije potrošača u čijem radu sudjeluje i predstavnik udruge za zaštitu potrošača.
Nakon primitka odgovora na pisani prigovor, potrošač – Korisnik javne usluge, može podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača. Povjerenstvo mora pisano odgovoriti potrošaču na zaprimljene reklamacije u roku od 30 dana od dana zaprimanja reklamacije.
Članovi Povjerenstva za reklamacije potrošača:
- Milena Rubčić – predsjednik Povjerenstva
- Mirela Unković – član Povjerenstva
- Marko Paripović - predstavnik Udruge za zaštitu potrošača, član Povjerenstva
Način podnošenja reklamacije Povjerenstvu za reklamacije potrošača:
-putem pošte na adresu: Komunalno trgovačko društvo IVANJ d.o.o., Povjerenstvo za reklamacije potrošača, Trg Vinodolskog zakona 5., 51250 Novi Vinodolski,
-putem e-maila: ivanj@vanj.net
-putem faxa: 051/445551
Dokumenti u privitku:
Poslovnik
Odluke