Povjerenstvo za reklamacije potrošača

Povjerenstvo za reklamacije potrošača

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, unutar Komunalnog trgovačkog društva IVANJ d.o.o. osnovano je Povjerenstvo za reklamacije potrošača u čijem radu sudjeluje i predstavnik udruge za zaštitu potrošača.

 

Nakon primitka odgovora na pisani prigovor, potrošač – Korisnik javne usluge, može podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača. Povjerenstvo mora pisano odgovoriti potrošaču na zaprimljene reklamacije u roku od 30 dana od dana zaprimanja reklamacije.

 

Članovi Povjerenstva za reklamacije potrošača:

  1. Milena Rubčić  – predsjednik Povjerenstva
  2. Mirela Unković – član Povjerenstva
  3. Marko Paripović - predstavnik Udruge za zaštitu potrošača, član Povjerenstva

 

 

Način podnošenja reklamacije Povjerenstvu za reklamacije potrošača:

-putem pošte na adresu: Komunalno trgovačko društvo IVANJ d.o.o., Povjerenstvo za reklamacije potrošača, Trg Vinodolskog zakona 5., 51250 Novi Vinodolski,

-putem e-maila: ivanj@vanj.net 

-putem faxa: 051/445551

 

Dokumenti u privitku:

Poslovnik

Odluke

Dokumenti